to nie ma sensu
jeszcze pojezdzi no chyba ze mechanik stwierdzi ze ciezko pracuje lub ma luzy a tak to nie ma sensu
jeszcze pojezdzi no chyba ze mechanik stwierdzi ze ciezko pracuje lub ma luzy a tak to nie ma sensu

a na poważnie to jedź do serwisu i nich ci nie ściemniają z tempomatem, bo skoro nowiutkie autko i dobierałeś w opcjach tempomat to z fabryki musiał wyjechać działający, a jeżeli misie serwisowe bawiły się w dokładkę to powinni wiedzieć jaki masz mieć moduł sterowania w kierownicy
to oczywiście nie jest pewnik, bo mój moduł dalej nie współpracuje z wielofunkcyjną kierownicą, ale skoro masz nowego furaka to ciśnij i wymagaj. w końcu to skoda, a nie fiat.
:?:
rozumiem jak u mnie, podłączenie funkcji kierownicy wyłącza wspomaganie
i masz wybór, kręcić kółkiem jak w nysce i delektować się przłączaniem muzy w radiu, ale luksusowo śmigać i tylko marzyć, że przyciski zaczną działać. nie zmienia to faktu, że trzeba cisnąć ASO i nie dawać sobie wciskać kitu

Komentarz